sunnuntai 1. tammikuuta 2012

Takut kisat 17.-18.9.

Lauantaina oli mun vika talkoopäivä tälle vuodelle. Olin radalla hommissa ja päivä meni melko nopeesti. Mukavaa oli niinkuin aina pienestä väsymyksestä huolimatta.

Sunnuntaina kisattiin Lilyn kanssa agirata ja hyppäri. Tuomarina oli Anne Viitanen ja radat olivat aika kivat.
Ekana oli hyppäri, jolta tuloksena 5 (kielto putkelta). Radalla tapahtui toinenkin kämmäys, mutta ihme kyllä siitä tuomari ei antanut mitään. Päällejuoksu mun olis pitänyt siinä tehdä tietenkin!! Ja onneks valitsin tuonne kohtaan sitä ennen takaaleikkauksen, enkä edes yrittänyt sinne valssaamaan. Olis ollut aika kiire ja mitä siitä olis tullutkaan. Sujuva takaaleikkaus mun mielestä ja siihen olen tyytyväinen. Hieno ja nopea rata oli.
Tässä hyppäri: http://www.youtube.com/watch?v=XWkjmvPhtks.

Agirata me hyllytettiin. Oli mun mielestä ihan ok muuten, mutta muuri hiukan tökki molemmilla kerroilla, kun se piti mennä. Sitten radan loppu puolella Lily ei hypännyt hyppyä, kun mun liike loppui. Sitä ollaan treenattu tämän jälkeen ja sujuu jo ihan hyvin. "Mene" käsky toimii tällasissa tilanteissa hyvin, samoten kuin takaaleikkauksissa. Lily tarttee vielä sellasta tukea niihin. Sen täytyy olla varma, että esteet suoritetaan silti, vaikka mamma jää paikalleen tai taakse.;) Keinu oli aika hidas ja hiukan epävarma, mutta ajan kanssa sekin varmaan muokkautuu paremmaksi. Tässä rata: http://www.youtube.com/watch?v=kCf4gywxaPs.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti