keskiviikko 18. toukokuuta 2011

Litsu Takkulassa

Eilen lähettiin Litsun ja poikien kanssa tosta yhtäkkiä kerhon jälkeen Takkulaan treenimään jotain pientä. Tehtiin keppejä, mitkä sujui ihan loistavasti. Kisojen jälkeen tuli sellanen olo, että puomi/putki erottelua pitää nyt alkaa enemmän treenaamaan, kun sitä näytti olevan kolmosten radoilla aika lailla. Miten Litsu osas senkin nyt ihan super hyvin, vaikka putken molemmat päät oli ihan siinä puomin ylösmenon vieressä? Ehkä olin niin itsevarma ja ohjasin hyvin, tosin kuin ohjatuissa treeneissä!?;) Ainahan kaikki menee paremmin kahdestaan ja pystyy parempaan. Sillain pitäis pystyä treeneissä ja kisoissakin. Kun olen sellanen, Litsu on ihan sairaan upee!!:) Onhan se taitavampi kuin mä ite, mun pitäis oppia niin paljon lisää. Huitasin aina puomille mentäessä käden ilmaan ja aijon tehdä samaa tästä eteenpäin. Jos se vaikka oikeesti auttais koiraa erottamaan millon kiivetään ja millon mennään putkeen. Ainakin toimi eilen tosi hyvin. Sit me harjoteltiin vielä rengasta. Ihan uskomatonta miten hyvin tuo pikkuinen haki sitä ja suoritti jokaisella kerralla oikein. Kentällä taas meni ihan toisin keskiviikkona. Mutta se olikin siellä keskellä rataa ja eri rengas, ohjasin huonosti, mua jännitti...Tottakai nuo kaikki vaikuttaa. Tuli kuitenkin tosi hyvä mieli tästä treenistä ja saatiin varmuutta!:) Iloisella mielellä iltakisoihin sitten 31.5. (hyppärille). Tänä iltana katotaan varmaan Jarin kanssa vähän meidän keinua. Toivon niin, ettei siinä menis koko kesää!! Tahtoo jo agiradoillekin kisaamaan, se on niin hauskaa ja tuon koiran kanssa meno tuntuu niin hienolta!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti